Vår!

Längtar så till att det ska bli vår, vintern gör mig depremerad.  Men nu går vi mot ljusare tider och det känns väldigt skönt.
 
Har börjat med kortisonkur  eftersom min astma inte var så bra vill ju inte ta kortison men ibland får man gå emot sina viljor. Nu mår jag mycket bättre i min astma och det känns skönt men har några dagar kvar att ta min kortison.
 
Lovade ju att jag skulle lägga ut lite bilder och här kommer några.
 
Tycker att vintern kan ge fina bilder.
 
Linus har gjort en operation på sin läpp den är mycket fin.
 
Inte så ofta man får med Ludvig på någon bild men iblan får man ta till mutor.
 
Här busar grabbarna tillsammans.
 
Linus utan tejp svullen är han men det ser mycket fint ut.
 
Sådär det var några rader ifrån mig ni får ha en jätte bra helg.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag blir oxå deprimerad av den här långa vintern. Vill ha vår nu! Men snart så :)

Kram

2013-02-02 @ 16:33:16
URL: http://rotthus.blogg.se
Postat av: syrran

Vilka fina bilder på killarna .Kram <3

2013-02-03 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0