Kallt!

Usch så jobbigt att det blivet så kallt igen, men jag hoppas snart att kyla ger sig och värmen kommer in. Idag kommer jag att få jobba med en vikarie som jag aldrig jobbat med förut får se hur det går med barnen. Som tur är så är det inte mycket barn blir 5 barn och 4 till mat så inget stort gäng, jag hade kunnat ha dom själv men jag har redan för mycket övertid och det är ju inte så poppis. På lördag ska jag vara barnvakt till barnbarn Linus har jag inte haft förut med det ska nog gå bra, Ludvig är som hemma här så där finns inga problem. Min läkare ringde mig angående blodtrycket är för högt ännu så ska kolla det ännu en gång vid månadskiftet, har det inte blivet bättre så får vi se om man skulle byta medicin. Sist jag var där låg blodtrycket på 157/85 och pulsen på 89. Sen har jag fått en tid för att kolla hjärtat i 24timmar men det är inte förän den 2/4 så nästan 4mån efter att läkarn skickat remisen. Tyvärr fungerar det inte att lägga in några bilder så jag får återkomma med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0