Måndag!

Oj vad helgerna går fort men det gör även veckorna eftersom man har fullt upp. I lördags var vi hos ett par som vi träffa sen vår första dotter låg magen, vi träffades på en profelaxkurs sen dess har vi träffats. Vi har även våra barn nästan exakt i ålder med varandra bara att dom fick ett barn tredje barn vilket vi hoppade över.
 
På söndags morgonen är det som vanligt min promenad, eftersom jag tar veckotablett så får jag inte sätta mig still helst ska jag vara i rörelse och det har blivet att vi tar då en promenad. Men den här gången tog vi bilen och åkte ner till stan för att gå våran morgonrunda runt stångån där dom satt upp en runda med vinterljus. Inte fanns det så mycket att se men var fint det som var tyvärr tog jag inte med mig kameran så fick bli lite sämre bilder med mobilen.
 
Som ni ser är inte bilderna dom bästa.
 
På eftermiddagen blev det en sväng till lambohov hade ju inte träffat min älskade barnbarn på drygt en vecka. Ludvig har blivet så mycket för morfar så jag får ägna mig åt Linus och emellanåt dugar jag för Ludvig.
Mina älskade barnbarn.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det var en exotisk julpyntning :D Men mysigt!


Kram

2012-11-26 @ 17:56:46
URL: http://rotthus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0