Påskägg!!!

Nu har man köpt hem 7st påskägg till dagbarnen nu gäller det att fylla dom också, men alla dagbarn äter inte godis. Mitt minsta dagbarn äter inget godis vilket är bra tycker jag men svårt att komma på något att lägga i hennes ägg vill ju inte gå över gränsen och lägga mer i hennes än dom andra får för.
Sen har man ju sitt lilla barnbarn som också ska ha ett påskägg tror jag vet vad han ska få men berättar inte det här eftersom dottern läser min blogg.

Idag börjar jag kl 6:30 skulle egentligen ha börjat kl 6 men dom barnen är sjuka. Men jag slutar betydligt tidigare idag  och det är skönt. På hemma dagarna slutar ska sällan tidigare än17 men har man öppnat på lokalen så slutar man omkring 14:30 det kallar jag tidigt. Får se om det blir mycket barn idag många har ögoninflamation fortfarande fattar inte hur länge det kn hålla på. Igår upptäckte vi en hel del prickar på ett av barnen oj då som vi sa är det vattenkoppor så väldigt misstänkt ut.

Efter arbetsdagen blir det gymmet det längtar jag till. Jag försöker göra 300 sittups varje morgon och åker vi till gymmet gör jag 300 st. Älskar min undedrbar boll tänkt vad den har gjort min rygg, visst har jag smärtor i ryggen emellanåt men aldrig som förr. Sen fick jag balansbräda när jag fyllde och med den har jag även stärkt ryggen.

Nej nu dax att göra sig i ordning så man hinner till lokalen före barnen . Men ha en jätte bra fredag alla mina vänner.




Kommentarer
Postat av: dianasdrommar

Fullt upp låter det som :)

2012-03-30 @ 06:32:28
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: Camilla

Fullt upp,ser jag :)

Hoppas att du haft en bra helg.

Kram!

2012-04-01 @ 09:36:39
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: soffie

va mysigt för dem att få påskägg av dej, va duktig du är med träningen,hejja dej:) kramen

2012-04-02 @ 19:25:37
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0