Bestämt oss!!!!

Så skönt att vi kommit överens över vad vi ska ha för komoder.  Vi väntar  ett samtal och se om det blir ett Miller underskåp till wc eller om det blir svedbergs underskåp till båda badrummern.

Igår var det toppen väder här var mycket ute och det märktes på barnen dom var väldigt trötta vid hemfärden. Ser ut som om det skulle bli lika fint väder idag. Just nu har jag inte så mycket barn 2 är lediga och en har en kraftig ögoninflamation. Det började i fredags på lokalen att det var en efter en som blev som stopp ljus i ögonen spred sig väldigt fort. Så i måndags skulle vi haft 18barn det blev 9barn istället.

Blev inget gym för mig igår tyckte det var så fint väder så tog oss en långpromenad istälet det var jätte skönt drygt 1½ timme var vi ute.
Får ta gymmet på fredag och lördag istället.

Idag blir det sagostund för barnen pratade med om det igår dom har tröttnat att gå dit. Varför kan jag inte för stå dom älskar ju när man läser för dom men jag misstänker att kan vara promenaden dit. Är ju en bit för dom att gå ca 2km och det tar nästan 30 min att gå.


Kommentarer
Postat av: annica

Jo jag vet, det är ju backigt där..funderar lite på borås oxå, men då är det ju lite längre att åka tyvärr..Vi får väl se sen i sommar vad som orkas med helt enkelt..:)

2012-03-22 @ 09:05:42
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Tack! Det blev en jättebra dag!

2012-03-22 @ 23:27:32
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0