Äntligen!!!

Äntligen fredag skönt säger jag.

Visst har vi haft en toppen vecka med mycket sol och värme nu har allt våren kommit.



Dom här vackra blommorna hittade jag ute i trädgården igår dom fanns inte i söndags.

Igår under skogspromenaden såg vi även blåsippor och tussilago.

Ikväll så blir det att åka till gymmet har inte varit där sen i måndags, skulle åkt i onsdags men tycket det var så fint väder att det blev en långpromenad i stället.

I helgen så  jobbar maken inte alls roligt tycker jag,men busstrafiken måste ju också rulla.
Men jag har lite att göra under helgen ändå. På lördag blir det gymmet och efter det ska jag hämta en som ska fixa lite med att koppla in kontakter m.m.

På söndag morgon ska jag ut i trädgården och rensa upp det sista. Sen kommer Annica och Ludvig hit jag längtar till mitt lilla hjärta kommer. Så helgen går nog ganska så fort iallfall.

Idag blir det nog fint väder kommer nog inte att vara inne mycket med barnen. Men man märker att barnen har blivet mycket mer trötta när dom går hem vårsolen gör nog sitt. Jag tycker det är så skönt att få njuta av värmen hoppas man slipper bakslag.

Önskar er alla bloggare en riktigt bra fredag.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Bakslag...nog kommer vi får det. Åtminstone vi.

Men men...det är ju bara Mars,trots allt.

Kram!

2012-03-23 @ 09:48:37
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Tack :-) Hoppas du får en fin helg!!

2012-03-23 @ 22:10:04
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0