Bra jobbat!!!

Idag har jag tagit semester ska till sjukhuset och ta kortisonsprutor för mina onda leder, hoppas bara det ger samma effekt som förr gången.

Igår var det en jätte tuff dag på jobbet mycket barn och regnet det bara vräkte ner, blev en förrmiddag inomhus inte vad vi är vana vid och inte barn heller. Eftermiddagen kom vi iallfall ut och det vara skönt för vi hade 20barn på 2 personal tycker det är lite för mycket.

När man kom hem igår blev jag faktiskt överraskad över att det hade hänt så mycket i badrummet. Det är ju bara en man som hade varit här och kaklat tycker han hade jobbat bra.
Upptäckte även att taket hade spacklats så visst händer det saker.



Så här ser vårat kakel, får se om jag ta en bättre bild lite senare.

Vet inte om jag har berätta att vi satt upp ett tak över groventre, men blev först inte som vi hade tänkt. När vi skulle ta oss ut så gick inte dörren att öppna utan att slog i taket. Men nu har vi flyttat upp och fungerar utmärkt att öppna dörren.



Så här ser taket ut.



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det blir riktigt snyggt!!!

2012-06-12 @ 18:30:51
URL: http://rotthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0