Konstigt det blev!

Den här veckan skulle dagiset och jag hjälpas åt jag hade 13 barn och dom 3, men rätt som det var hade dom inga barn men jag kunde ju inte jobba själv ändå så blev ändå att vara på dagiset. Igår fick jag öppna och det gick bra bara att föräldrarna gick fel dom tog dörren rakt över som var låst hoppas dom gick rätt idag.
Idag börjar jag inte förän kl 8 så trodde det skulle bli lite sovmorgon men vaknar tidigt i allfall.
 
Imorgon så ska toaletten och badrummet besiktas vi har några små saker att klaga över målarn har slarvat lit i taket har vi sett, sen är det fortfarande inte slätt med bårdnen i toaletten får se vad dom tycker. Men annars är vi jätte nöjda är skönt med två toaletter.
 
Då har man inte mer än 4 dagar kvar att jobba sen är det semester det känns skönt. Jag har lite målning att göra under min semester sen kommer jag även att ta Ludvig så han slipper dagis några dagar iallfall.
Får hoppas snart att vädret bli bra så vi kan ta Ludvig till Kolmården någon dag ska bli så jätte roligt att få åka dit men honom.
 
Undra vad det blir för väder idag det är så svårt att veta vad man ska ta på sig. På morgonen är det inte så varmt men solen lyser fint på en blå himmel men vad kommer under dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0