Går för fort!

Det har redan gått 3 veckor av min semester fattar inte vart veckorna tagit vägen. Men haft det bra under dom veckorna haft hand om Ludvig en del och det blir alltid glädje när man träffar honom.
En dag tog jag med honom till min lekpark så han fick leka med ett av mina dagbarn det tyckte han var roligt.
Så har jag även varit i Valla där han fick mata djuren och leka det var en underbar dag vi hade tillsammans.
En av dagar så var jag på Ludvigs hemmaplan vi gick runt i lekparkerna i lambohov det fanns ganska många då trivdes han jätte mycket, så fort jag sa till honom ska titta efter en ny lekplats så sprang han direkt till vagnen. Nu följer några bilder.
 
 
 
Titta vad jag kan lite svårt var det att hålla balansen.
 
 
Älskar mitt lilla barnbarn.
 
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja han är gosig Ludvig .

2012-07-29 @ 20:05:07
Postat av: Ingrid

Ja semestern går alltid för fort...man får passa på att njuta. Men inte av vädret då ;)

2012-08-01 @ 10:50:17
URL: http://rotthus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0