Ont!!!!

Fattar inte har fortfarande väldigt ont i magen och mår illa varje gång jag äter. Något är galet troligen var det inte magsjuka jag hade utan det är något annat. Så Idag dag när mag/tarm öppnar är det jag som ringer måste få ordning på det här. Man har har ju många tankar efttersom det är så många som lämnat oss och det har suttit i magen.

Var hemma hos mina föräldrar i söndags firade pappa samtidigt. Fick jätte god mat och fika. Syrran och hennes familj kom också på besök, roligt att träffas blir ju inte allt för ofta.

Pappa tog fram en hatt som han tyckte busschafförerna i Linköping skulle ha, bild följer senare. Men min make tyckte inte den var så passande.

Nu dom här sista dagarna ska sovrummet vara helt tömt för på fredag hämtas sakerna och lördag ska det monteras. På lördag kommer även lilla Ludvig hit ska vara barnvakt tills på söndag. Ska bli roligt att få rå om honom ett tag han har ju blivet så stor och förstår så mycket. blir nog mycket kort tagna den helgen.

Sen när vi kommit i ordning med sovrummet fått in alla saker i garderoberna så är det dax att ringa till olika firmor. Så man kan komma igång med toalett så fort som möjligt innan sommarn är här, för då har dom semester.

O vad jag längtar till våren då det blir varmare orkar inte med denna kyla, skulle vilja åka bort under hela vintern.
Vi har tittat på en del resor hoppas vekligen få komma i väg till sommaren iallfall.



Nya bussmössa eller vad tycker ni????



Troligtvis kommer Ludvig hamna här i mina lådor i helgen. Mormor lilla hjärta.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oro dig inte. Det är nog bara en släng av maginfluensa.

Den kan man ju känna av ett tag.

Men går det inte över MÅSTE du ju kolla upp det.

Kram!

2012-02-07 @ 07:39:56
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Usch, hoppas de hjälper dig med magproblemen.



Det där var ingen snygg hatt. Inget för en bussförare :D



Det går bra med utbildningen, bra klass och börjar lära känna nya staden, den är väldigt mysig.

2012-02-07 @ 21:29:29
URL: http://rotthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0