Haft problem!

Ja säger att problemet har varit på min blogg, men nu hoppas jag kunna skicka i väg så ni kan läsa.
 
Sådär nu har man jobbat färdig för det här året nu ska jag vara ledig till den 7/1-2013 då vi startar igång med studiedag.
Julen ska vi fira hos oss ska bli så roligt att hur Ludvig reagerar den här julen förra var han lite liten. Vi hade julfest på jobbet och då kom tomten tills oss. Barnen var så glada att tomten kom men dom tyckte allt att tomten var lite busig vi hade bara en av tolv barn som blev rädd för tomten.
 
Idag så ska jag till frissan och få lite bli lite julfin jag med, går ju inte så ofta till frissan men ett par ggr om året är ett måste. Maken sa till mig igår att min frisör har visst aldrig tid att klippa mig, frisören är mig han syftar på så får nog ta en sväng med saxen  på honom också innan det blir jul. Har sen också ett par saker till att inhandla till julklapp och sen är vi färdiga, är ju rätt mycket folk  som är ute och julhandlar så det blir långa köer över allt.
 
Jag var och hämtade min jubieumsgåva eftersom jag inte kunde vara med den dagen då det skulle delas ut. Skulle ju haft det för ett antal år sen men bättre sent än aldrig. Jag hade en del saker att välja mellan det fanns presentkort på cykel, present kort på hemslöjd, guldklocka, vas, pärlhalsband. Jag tog guldklockan först hade jag tänkt ta vasen men det var inte alls snygg. 
Här kommer klockan
Svårt att få en bra bild.
 
Ludvig var ju här hos oss för en tid sen härligt han och jag hade vi satte fram lite tomtar och han fick vara med och bestäma var dom skulle vara.
Nu får ni ha en jätte bra jul om det inte blir något mer från mig så önskar jag er en rikitigt GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: camilla

snart är det dax för mig att få ett jubileumspris från kommunen. Jag tror det är nästa år...eller ännu nästa.
Herre Gud....snart har man jobbat i 25 år.
Vart tar tiden vägen?
God jul!

2012-12-22 @ 08:21:54
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Ja det skall verkligen bli skönt att vara lite ledig

2012-12-22 @ 15:04:31
URL: http://madelein.se/
Postat av: dianasdrömmar

God jUl till dig med stor kram Diana

2012-12-23 @ 06:54:35
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se
Postat av: Ingrid

God Jul, kram

2012-12-24 @ 00:37:07
URL: http://rotthus.blogg.se
Postat av: Annica

Men du är ju självklart en av de 4 jag skrev om, så du får ju redan en..
Påminn mig på måndag..

2012-12-29 @ 19:47:21
URL: http://hostbebebis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0