Grått!

Tråkigt väder kommer det säkert att bli idag när man tittar ut ser man bara en grå vägg. Igår hade vi jätte fint väder solen värmde jätte skönt-
 
Igår fick jag samtal från 2 läkare den ena ringde när jag var i affären med alla mina 7 dagbarn, men det gick bra att få dom hålla i vagnen och stå still medans jag pratade. Som jag redan visste sa han att benskörhet inte alls var bra så jag måste börja med en veckotablett men ändå forsätta med mina andra kalktabetter.Ja varför ska jag inte ha mer tabletter har ju inte tillräckligt tycker dom.
Senare ringde läkarn från reumatalogen, jag har haft så mycket besvär med mina leder så jag trodde inte att sprutorna hjälpte mig men enligt läkarn så visar proverna jätte bra. Hon ville att jag skulle fortsätta 1 månad till sen skulle jag åter till henne för en utredning. Hade ju besvär en helg jag skulle ta mig upp det gick knappt kunde inte stå på mina ben. Så på Måndagen ringde jag sjukhuset och fick då prata med en sköterska som skulle framföra min problem. Dagarna efter fick jag ett samtal jag skulle då ta nya prover. Nu igår fick jag veta att min sänka var väldigt hög låg på 110 och levervärderna var inte alls bra heller det var därför jag fick ta nya prover igen. Hon sa att troligen har jag haft ett skov under en period, det kunde även föra med sig min trötthet hon hoppades att det skulle ge sig.
 
Ja nu har man jobbat ett tag det har gått bra men visst är det tufft under våra lokaldagar, vi har ju så många barn själva. Får väl se hur länge vi orkar jobba så här till slut tar det nog stopp och då är vi sjukskrivna båda två.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev skitväder här med:(hoppas nu att dina kalktabletter hjälper så det blir bättre, å usch att sänkan inte va bra .ta inte ut dej för mycket nu för din hälsa är viktigast kram till dej goa du!!!

2012-08-30 @ 21:21:16
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Coquina

Jobbigt, hoppas det blir bättre snart =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2012-08-30 @ 22:31:22
URL: http://coquina.blogg.se
Postat av: Ingrid

Vad tråkigt att du ska må dåligt :(
Vi får se vad som görs innan vintern, skönt att ha en del klart så listan inte är jättelång till våren för då känns det tyngre. Kram

2012-08-31 @ 10:58:43
URL: http://rotthus.blogg.se
Postat av: Camilla

Sol...det var länge sedan vi fick se någon sol. Här har det regnat konstant i flera dagar nu :(
Hoppas att du mår bättre snart.
Kram!

2012-09-01 @ 09:52:59
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0