Dåligt av mig!

Usch vad dålig jag varit med mitt bloggande. Har egentligen inget att skylla på men har inte direkt känt för att blogga.
Men nu har jag lite att skriva om och lite bilder finns det också.
 
Den här helgen hände det mycket på lördagen så var den full först blev det lite löpning det kände jätte skönt. Efter det så blev det stan Mikael skulle hämta ut sina nya glasögon sen skulle vi även handla en konfirmations present.
På eftermiddagen hade vi bokat tid för go-kart det var ett gäng på 6 st som skulle köra jag är inte med räknad eftersom jag fått mitt besked om att min benskörhet var så dålig ville jag inte köra. Här följer några bilder från go-karten.
 
Ludvig tyckte det var väldigt roligt att se så många bilar på engång.
Det var Annica, Johan, Ludvig, Sandra, Anders, Lisa, Olof, Mikael och jag som var på go-kart men var bara 6st av oss som körde.
Efteråt avslutade vi med att gå och äta på kina resturang, men Johan, Annica och Ludvig åkte hem.
 
Natten mellan lördag och söndag blev jag väldigt dålig smärtor i mina leder tog mig knappt ur sängen på morgonen.
Men tog några tabletter vilade några timmar och sen åkte vi i väg till Hultsfred på konfirmation. Efter kyrkan blev det lite mat hos syrran och då passade jag på att fylla på mina värktabletter men efter fikat blev det färd hemåt för då började lederna värkar väldigt mycket igen.
 
Igår ringde jag sjukhuset och pratade med dom om mina leder min läkare har semester men ger sig inte värken så ska jag återkomma det finns andra läkare fick jag besked om.
Idag är det så där med lederna så värktabletter är ett måste.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ajajajaj..inte roligt med värk. Hoppas att du får hjälp snart.
Kram!

2012-08-22 @ 09:05:46
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: soffie

men stackars dej att ha sån värk hoppas du snart får en tid hos läkaren, å va roligt ni haft det härliga bilder...kramen

2012-08-22 @ 20:09:17
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Ingrid

Hoppas verkligen veden räcker, är ju första hela vintern som vi ska elda så det är en chansning.
Ja nu är "sommaren" verkligen slut. Får se fram emot det lilla positiva med kylan, tända ljus och en varm kakelugn.

2012-08-22 @ 20:23:04
URL: http://rotthus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0