Två hål!!!!

Ja nu har vi 2hål i golvet så mycket har det inte hänt på 2 dagar, får hoppas att det händer lite mer idag när snickarna kommer. Toaletten ska ju vara klar på fredag men det tvivlar jag på tror det dröjer några dagar inpå nästa vecka. För takten har inte varit den snabbaste.
Rörmokarn fick problem på Måndagen då han upptäcke en bärande balk i golvet. Sen kunde han inte borra hålen ensam så han fick kalla in en rörmokare till så i går gjordes hålen och rören sattes dit även vatten rören är dragna.



Här kommer toalett att sitta.



Här blir det en komod. Ni se säkert att det inte sitter i centrum.



Här kommer rören som går från tvättstugan in i nya wc.

Idag ska snickarn komma sen vet jag inte om de kommer någon elkille också får se. Men idag blir det mer trångt här hemma har dagbarnen hemma idag och dom tar lite plats dom också.

Igår var vi på gymmet klarade av att springa 1km men sen blev det smärta i mina revben så fick bli att gå istället. Undrar hur lång tid det kommer att innan man kan få springa så länge man vill är så trött på att ha ont i mina revben.

Nog från mig får hoppas att jag har mer att berätta nästa gång jag hamnar här.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Och jag har fått ont i knäna.

Inte roligt att ha ont. Hoppas att vi snart blir bättre så vi kan motionera som vi vill.

Kram!

2012-04-18 @ 09:01:23
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Tack, jag har en tävling i bloggen om du vill vara med?

2012-04-18 @ 15:11:05
URL: http://madelein.se
Postat av: Ingrid

Det tog ca 4 månader från att väggarna var uppsatta till att vi kunde använda badrummet.



Håll ut, det kommer säkert dra ut på tiden men det kommer bli klart.

2012-04-18 @ 18:45:51
URL: http://rotthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0