Tre dagar!!!

Fattar inte vart mina tre lediga dagar försvann. Vi hade tänkt vi skulle fått målat eh hel del på huset men så blev det inte. Men Mikael har grundat allt som flagnat och det är ju bra får hoppas på att vädret blir bättre till nästa helg. 
 
Idag hoppas jag att hantverkarna kommer åter så det får bli färdigt. Men som sagt man vet aldrig hur det blir.

Den här veckan kommer att bli lite konstig för mig för idag jobbar jag på lokalen i morgon är jag ledig på Onsdag så jobbar jag till 12:30 sen lämnar jag över barnen till mina kollegor. Torsdag och fredag jobbar jag som vanligt. Hade så många timmar att ta ut och det löste sig inte på annat sätt.

Har haft beskök i helgen av Annica, Johan och Ludvig dom kom på lördagen. Söndagen så kom Sandra och Anders hit kan inte blir mycket bättre helg.

Hoppas åter komma med nya bilder på toan.

Kommentarer
Postat av: Margit

Hej Susannen!!!!

Kul att du hittat och tittta in...länge sen sist!!! ja här hemma hos Lasse så har vi nu haft hanverkare i 8 dagar...snickare...elektriker..och såna..OCh det är mycke kvra..Mycket "underarbete" som görs nu..som man inte ser sedan...

Ser och läser att ni håller på för fullt hemma hos dig också..både på utsidan..och insidabn också. kollat och bläddrat inne ho s dej..och ser att ni håller också på förfullt..

Läste oockså om ditt revben...brutet..DET är inte kul!!! För 2 år sedan..så ramlade jag och bröt minst 3..låg på sjuhus några dygn..och sjukkriven länge,,hade MYCKET ont och åt starka värktabletter länge..(morfin)och kunde ITE ligga på sidorna på ca 3-4 månader...DET var mycket jobbigt...Så jag har SYMPATI för dej!!!!

Kram!!!!

2012-04-23 @ 18:27:22
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0