Nu är det dax!!!!!

Onsdagen hos läkarn blev faktiskt lyckad, jag fick ju kortison i 3 fingrar långfingret, pekfingret och tummen. Mest glad över är jag inte min tumme värker så fruktansvärt mycket så kortison sprutor kommer det nog att bli. Men fick även starka tabletter som jag kunde ta vi smärta men dom kan jag INTE ta när jag jobbar blir ju helt groggi av dom så dom får bli till natten om jag har smärtor.

Revbenen värker fortfarande igår på gymmet kunde jag inte springa fick sätta mig på spinningcykel det gick jätte bra. Fick ju besked av läkarn att det kunde ta 8-10 veckor innan det är läkt eftersom jag har benskörhet då tar det länge tid.

Nu i helgen så blir det en massa röjande måste få bort allt från tvättstugan eftersom rörmokarn ska dra vattenrören i från tvätthon. Så allt i skåpet måste bort mitt skrivbord måste också bort annars blir det nog lite promblem, men tvättmaskin och torktumlarn flyttar vi nog inte på får hoppas att dom kan dra det bakom. Vi har ju Miele och det flyttar man inte på i första taget det väger mot 150kg.

Men vi blev lite bekymrade när vi tog bort taklisten, såg att det var ganska öppet i toan där vi ska ha väggmatta. Men tror att de löser det på något sett fattar inte att det slarvats med det det är ju vi själva som byggt huset. Får hoppas det ser bättre ut i stora toaletten.



Här är den stora glipan.

Tror att det ganska bra väder idag ser iallfall ut som det. Igår var det för tråkigt väder regn hela efermiddagen. Det inte vad man vill ha när man jobbar på lokalen med alla barnen som bli så rastlösa. Men vi kom iallfalll ut på förmiddagen men när vi gick in vid 11:30 kom regnet ganska så kraftigt.

Får ta och uppdatera bloggen på Måndag så får vi se om något har hänt, ni får ha en bra helg.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad bra att det känns bättre då du fått cortison.

Oj...vilken glipa!

Hoppas att den går att täppa till. För så där ska det väl ändå inte se ut?

Kram!

2012-04-14 @ 08:29:41
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Skönt att slippa värk!! Tack! Nu hoppas jag hon blir braa snart. Det är inte helt bra men bättre i varje fall. Ha en fin lördag!!

2012-04-14 @ 10:31:08
URL: http://madelein.se
Postat av: annica

Rena fuskbygget ni byggt ;)

Kram

2012-04-14 @ 12:05:18
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: dianasdrommar

Skönt att du har fått kortison, hoopas söndagen blir fin kram Diana

2012-04-15 @ 08:31:12
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: soffie

va bra att det hjälpte med sprutorna hur länge sitter sprutornas effekt i,va trist med fuktet kramen

2012-04-15 @ 20:12:28
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0