Lite!!!!

Ja inte händer det massor men lite iallfall. Nu har snickarn varit här och gjort kottling i väggarna och satt en ny skiva över, har även fått en ny takskiva. Sen har elektriken varit och dragit det han skulle göra så nu är det bara att vänta på så dom kommer och spacklar och målar taket. Efter det blir det golv och vägg matta sen måste vvs killarn kom igen och fixa vattnet och uppsättning av toa, komod m.m.

Kommer ni ihåg hur det såg ut i taket.



Nu har den blivet mycket mindre.



Lite skillnad eller hur?



Här fick dom sätta en ny skiva efter kottlingen. Även fått in lite el i väggen där vi ska ha en spegel men lampor i.



Nytt tak har dom satt dit.



Golvet är borttagit.

Men nu hoppas jag verkligen att dom sätter fart nästa vecja så det blir klart någon gång. Sen ska dom börja med vårat badrum hur lång tid ska det inte ta???? för där är en hel del som ska göras bland annat så ska det rivas väggar och sen ska fönster även bytas. Kommer att ta kort även där så ni kommer att få se hur det blir.

Igår var vi på gymmet och även idag för min del blev det mycket kondition dom här dagarna. Igår sprang jag 5½km idag blev det 1mil så nu känns det i mina ben får ta en dag ledig från gymmet imorgon.

Vi hade tänkt måla huset i dag men vädret tillåter inte målning utomhus får hoppas på bättre väder nästa helg.

Får efterlängtat besök idag mitt lilla älskade barnbarn kommer har inte träffat honom på 2 veckor inte klokt saknar honom massor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0