Inställt!!!

Igår skulle jag varit ledig och skulle uträttat lite innan påsk men tyvärr så blev allt instält. Dom ringde mig från jobbet och sa att chefen hade beordat mig att komma in och jobba,  jag försökte få tag på chefen men hon satt då i sammanträde men ringde senare upp mig. Så gårdagen blev det dubbel övertid kändes inte alls roligt att gå till jobbet ändå blev jobb mellan 10:30-16:45. Blev inget gym som jag hade tänkt mig så får ta en tur i kväll och på fredag morgon.

Så blir att jobba lite här och där resten av veckan. Idag äter jag man här hemma med mina barn på torsdag har vi påsklunch på lokalen är där sen ett tag tills det faller bort lite barn sen går jag hem med mina dagbarn.

Igår så blev min tumme stel som en pinne det är en fruktansvärd smärta när lederna stannar upp, bara att spola hett vatten över så blir det bättre. Men natten har inte varit så rolig blev inte mycket sömn på grund av smärta, jag hoppas jag får någon hjälp nästa vecka när jag ska till sjukhuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0