Hantverkare!!!!

Idag Blir nog huset fullt med hantverkare, jag kommer att vara hemma några timmar när dom är här.
Men flyr fältet efter några timmar hoppas nu att det kommer att gå bra med allt. Tankarna snurrar ju ganska mycket i huvudet men vet aldrig var man har dom här hantverkarna.

Igår går så tvättades vårat hur Mikael fick hjälp av Anders och det var tur där jag kunde bara stå och titta på, men eftersom mina revben inte är läkta än så har jag lite svårt med att lyfta och ta i.
Men under färden med skurborsten upptäcker dom att färgen flagnar på en hel del ställen och några brädor måste bytas ut för dom har blivet mjuka känns inte så roligt.
Vi trodde att huset skulle målas nästa helg men så blir det nog inte måste först grunda allt som är skrapat och det kommer att ta sin tid.

Idag är det mulet och regnet faller sakta ner än så länge kommer väl att ösa ner när jag ska gå till jobbet.

Kommentarer
Postat av: soffie

vi har haft soligt men kallt här idag,usch de sa att det ska komma in snö imorrn hoppas det blir fel:(

hoppas nu hantverkarna gjorde ett bra jobb, kramen

2012-04-16 @ 20:45:59
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0