Återkommer!!!!

Nu har vi fått golv i toan får hoppas det kommer och fixar väggar och taket idag, sen är det bara att vänta på elektiken och rörmokarn. Kanske kan det bli färdigt till helgen jag hoppas på det. Så ska ta kort på det andra badrummet så får ni se hur det också kommer att förändras. Där ska vi ha klinkers och kakel sen ska vi ta bort en vägg tror då att badrummet kommer att bli lite ljusare. Men undrar hur lång tid det ska ta den här toan är dom inne på anrda veckan de sa att det skulle ta en vecka men dét fick vi glömma. Men jag får återkomma men bilder.

Idag ringer läkarn till mig angående lederna och jag har bestämt mig att fortsätta med kortisonsprutor eftersom det hjälpt mig. Först var det lite tvekan eftersom jag vissa dagar ramlar ner i en svaka och dom dagarna är det jätte tufft men det är inte så roligt att ha värk och låsnigar i fingrarna heller.

Har ledigt idag men har lite att göra en ändå men kommer att ta det lite lugnt också. Ni får ha en bra dag kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0