Fredag!!!

Den här dagen ser man fram emot härligt att det är fredag, men lite tråkigt är det också maken jobbar även på lördag trist. Sen är han bara ledig på söndag.

Den här veckan har varit en toppen vecka för mig men då får jag det tufft nästa vecka istället, det känns ju botten.

Igår kväll efter jag slutat jobbet så åkte vi och tränade, blir att jätte länge att träna på kvällen men 1timme och 15minuter blev det iallfall. Idag slutar vi båda två tidigt så det blir gymmet idag också men då blir det kondition träning för mig.

Hade besök av Ludvig i veckan det tycker mina dagbarn är så roligt, dom pratar om det i flera dagar efter han varit.



Tänkt att på Måndag så fyller mitt lilla hjärta 1år.

Kommentarer
Postat av: annica

Ja, min lilla älskling är för stor...:)

2011-11-11 @ 10:41:41
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0