Sol Tack!!!!

Idag vill jag ha sol dagbarnen och jag ska åka på en utflykt och då vill vi ha sol. Blir inte så lång tripp men ändå så får dom åka 2 bussar för vi ska nå målet och det ser dom fram emot.

Här är det också skolavslutning idag och då vill nog inte barnen ha en massa regn. Ska träffa mina kära kollegor och deras barn på förmiddagen. En av dagmammorna ska bjuda på lite gott eftersom några av våra dagbarn slutar nu dom har blivet stora och ska börja på 6-års.

Fick ett hastigt besked om att ett dagbarn redan under Torsdagen ger sig av på sin semester, väldigt hastigt tycker jag. Föräldrarna är skilda så den andre föräldern tog då ledigt idag, men kommer och säger hejdå under dagen. Blir ju väldigt länge han blir borta i hela 12 veckor kommer att sakna denna grabb jätte mycket.

Hoppas ni får en bra dag och mycket sol som jag vill ha.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas verkligen att solen tittar fram hos er snart.

För här är den då INTE :(

Kram på dig!

2011-06-15 @ 08:26:53
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: soffie

hoppas verkligen vädrets makter var med er,här i Karlstad var det fin tpå dagen men jisses vilket regnoväder det blev på em:(

2011-06-15 @ 23:24:03
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh. Utflykt. Det gjorde man ofta när man gick på dagis! Nuförtiden gör man det lite för sällan. Gjorde en utflykt för kanske två veckor sedan med en vän, vi gick o gick o gick. Men oj så mysigt det var! Kram

2011-06-18 @ 22:31:45
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0