Åter igen!!!

Ja då var alla 6 dagar gångna det gick fort, så dax att börja jobba. Idag börjar man med att jobba hemma med barnen och det tycker jag är bra. Har inte sett mina dagbarn sen föra Onsdagen så det ska bli kul att träffa dom igen.

Igår var jag hos naprapaten och fick ordning på min rygg har nu varit 3ggr, så hon trodde att den skulle hålla ett tag. Värst känns det nu efter att ha träningsvärk i ryggen, med det brukar jag ha några dagar så bara att ta det lugnt. Var även på gymmet igår med det var väldigt varmt orkar inte lika mycket när det är varmt så blev en kort stund där.

Igår fick vi äntligen lite regn men det skulle behöva komma mycket mer eftersom det har varit så varmt nu en längre tid. Men man får var nöjd med det man fick bara otäckt med åska tror den slog ner i närhet för det small till riktigt ordentligt.

Idag ser inte himle klar blå ut så kanske inte blir 32grader varmt med det behövs inte heller, man orkar inget då och barnen orkar inte heller.

Får väl bli lekparken på förmiddagen och sen får man se om det blir lekparken på eftermiddagen eller skogen kanske rent av blir det att leka på tomten det beror lite på värmen.

Saknar mitt underbara barnbarn som gjort så många framsteg, vad blir härnäste när man får träffa honom.



Dricka är bra i värmen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu har även VI fått sommarvärme. Det är redan 19 grader ute och klockan är bara halv åtta på morgonen.

Idag har jag äntligen tid att lägga mig ner i solen ett stund. Men jag ska jobba på eftermiddagen så jag får inte ligga hela dagen :(

Men snart så har jag SEMESTER!! :)

Kan tänka mig att du saknar barnbarnet.

Kram på dig!

2011-06-09 @ 07:37:09
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: tess

Ja presenterna har uppskattats verkligen. så skoj...



Hoppas allt är bra. sitter å försöker få svar på alla kommentarer. Har inte hunnit med.

2011-06-10 @ 13:18:09
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0