Något har blivet fel!

Vet inte vad som hänt med mig, har gått ner 8kg och det är inte på så lång tid. Vad kan ha hänt visst tränar man en del men det har jag gjort hela tiden, nej något är fel men vad????

Nu har jag börjat med Mitt val och sen ska jag få kosttillskott, hoppas då att jag kan hålla vikten. Visst jag har några kilon att ta på men börjar nu själv tycka det är lite otäckt. Hade ju ett dödfall förra Måndagen då min faster gick bort i cancer, men tror inte jag har det.

Får väldigt mycket blåmärken som jag inte kan fatta var dom kommer ifrån och det är på väldigt lustiga ställen. Börjar lite senare imorgon så har tänkt ringa till sjukhuset och prata med dom.

Helgen har annars varit bra på Lördagen blev det först lite träning och det tycker jag är superskönt att få röra på mig. Efter det så hämtade vi upp Annica och lille Ludvig för vi var bjudna till Sandra och Anders på mat. Det blev hemmagjord pizza det var super gott. Fick även träffa Anders mamma och systern med sambon och hans bror med sambon det var jätte trevligt, är ju inte så ofta man träffas.

Igår ringde Annica och frågade om vi kunde vara barnvakt åt Ludvig dom skulle handla det är självklart vi är barnvakt hade inget för oss ändå. För promenader var inte att tänka på.

Nej nu är det visst dax att vandra till jobb eller halka sig fram hoppas bara jag kan hålla mig på benen.



Moster hade en väldigt fin kula i sin gran.

Kommentarer
Postat av: Anki

Bra att du tar tag i det och ringer sjukhuset och kollar man skall vara rädd om sin hälsa. Jag har varit slarvig förut men har blivit bättre med det också...Lyck till!

2011-01-17 @ 13:27:18
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Ja, det är mycket att pilla med på iphonen och inte blir det lättare när de inte har nån bruksanvisning med :)



Söt bild på Ludvig och moster!



Hoppas de hjälpt dig på sjukhuset!

2011-01-19 @ 19:51:52
URL: http://rotthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0