Baka!!!

Som jag berättat förut så fyller maken 50 år, så det är väl dax att baka lite kakor har inte något i frysen. Men vet inte riktigt vad det blir för kakor men några sorter ska jag väl komma på.

Till lunch så kommer Ludvig och Annica hit härligt att få mysa med lillkillen, säger det är tur jag har honom annars så skulle jag vara nere i botten. Har det så tufft cancersjuka släkt och vänner en av dom har redan lämnat oss och sen är man själv inte så bra vill helst hålla det för mig själv. Johan och Annica har själva så mycket omkring sig nu när Johans mamma fick ett jobbigt besked, så jag ska inte lasta dom med mina också.

Igår så hade dagbarn och jag bestämt vi skulle gå till skogen men väl framme i skogen så kom vi inte in för det var för stora högar av snö. Så det blev att fortsätta våran promenad hem till lekparken istället, men innan vi kom fram dit var dom dygnsura eftersom dom tycket det var roligt att ramla omkull på isen. Väl hemma igen så av med alla blöta kläder dom var blöta rakt igenom.
Barnen börjar längta efter att vi kan ta med sandsaker till lekparken och få vara där hela dagarna. Dom sa tänkt när vi kan ta med oss mellanmål och sitta på gräset och solen värmer oss det lägtar vi till sa dom till mig. Ja vem längtar inte till vår och sommar.

Lovade lägga ut bilder var jag fick när jag fyllde här följer några bilder.




Dom här fina korten kom med posten.



Dom här fina träningskläderna fick jag av Annica, Johan, Ludvig, Sandra och Anders.




Den här orkidèn fick jag av mina föräldrar den är fyrstänglad.



Den här kom Annica, johan,Ludvig, Sandra och Anders med har blommat väldigt fint.



Den här kom ett dagbarn med till mig och det var viktigt att det skulle vara rosa, han älskar rosa grabben.

Det var allt för idag nu ska här sättas igång med bakning, visar nästan gång vad det blev för kakor.

Kommentarer
Postat av: annica

Du ska inte hålla saker inom dig, du får prata hur mkt du vill.

Syns om några timmar.

Kram

2011-02-04 @ 08:04:55
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: tess

Gott med bakdag och jag är glad att du ändå orkar lite å skoj att du får hem barnbarnet... myys.



Å va fina saker du fått å ja älskar ju orkideer... skulle gärna ha ännu fler.



Ha nu en bra helg.

2011-02-04 @ 09:56:13
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0