Ingen majbrasa!!!!

Det blev ingen majbrasa för våran del, har ingen lust att gå ut och ställa mig i kylan och dessutom betala för att komma in nej då var tvn bättre.


Igår så var vi först på gymmet härligt fick bli en springtur på 5 km och sen blev det några andra maskiner innan det var dax att lämna gymmet hade ju ganska mycket med annat som skulle fixas.

Så efter gymmet ner till stan fixa med banken och sen apoteket tog en tur in på stadium och hittade ett par tröjer till mig.





Just det blev ett par nike jumprar nu måste jag lär mitt ena dagbarn och säga nike istälet för puma som hon nyligen lärt sig ha ha.

Efter stan blev att ge sig iväg till blomsterlandet kolla om det fanns häckplantor att köpa vi har har Norsk brudspirea inte den lättaste att hitta men dom hade 2st för 100kr inte alls dyrt tycker jag.

Blev sen i väg till sagoland för att köpa en ny tvillingvagn fanns inte mycket att välja fick ta det som fanns, har haft stor problem med min nuvarande vagn den tappar hjul och är inte alls roligt när 2 barn sitter i blir ganska tugnt att hålla upp och sen be dagbarnen om hjälp att hämta hjul. nu hoppas jag slippa det ska ta kort på min nya vagn så får ni se hur den ser ut.

Nej nu ska jag tömma tvättmaskinen och sen blir det en lite promenad i det gråa vädret men ha en jätte skön dag. Kram Susanne






























Kommentarer
Postat av: Sandra

Just d ja, man får ju betala för att komma in där på valborg ja, d e ju sååå dåligt..fina tröjor :)Ha d bra..Kram

2010-05-01 @ 09:13:46
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ha en fin daag!

2010-05-01 @ 15:28:34
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0