Varför!!!

Idag fyller Johan år så man får säga Grattis!!!!!

Vilket väder vi fått här vräker det ner en massa snö VARFÖR??? jag vill ju inte ha mer. Igår när vi kom hem från Falköping så hade Mikael jätte svårt att få upp bilen på uppfarten han fick gräva bort en massa snö som blivet lös efter mildvädret det var jätte jobbig för honom och idag vet jag inte om han kommer upp överhuvudtaget för på vägen ligger det ca 1dm nysnö och den är inget att leka med.

Idag när jag skulle i väg till akupunkturen så kom jag inte fram pga att en lastbil kört fast på vägen jag fick gå upp i stora driver med snöblev dygnsur inte alls skönt, lastbilchaffören tycke vägen var för dåligt plogad och för smal håller med sa jag.

Ihelgen så var vi i Falköping det första vi möte när vi åkte på morgonen var det här.



Just det bara dimma svårt att se vägen men vi tog oss till Falköping under vägen möte vi även en massa snö.

Får säga att det var inte lika mycket snö i falköping som vi har här i Linköping, men visst smälte det en del under helgen men till ingen nytta när det åter är lika mycket snö igen om inte mer.



På väg hem från Falköping.



Omkring Mullsjö hittade vi detta hus det hade en hel del snö på taket.




Då var vi framme i Jönköping.



Då var man hemma igen, ja då kommer man inte upp med bilen på gatan kan man ju inte stå där är p-förbud.



Här tog jag ut genom fönstret fy vad det yr en massa snö.

Mitt finger har blivet mycket bättre bara på några dagar tur att jag fick antibiotika, bara att magen tagit styrk men det får man ta.



Har fått en ny hud på fingret är rött och gör lite ont men infektionen är iallfall borta och det är så himla skönt.

Nej nu ska jag göra lite mat åt Mikael och mig är vrålhungrig det blir potatismos, porterstek och portersås. Ha en bra dag. Kram


Kommentarer
Postat av: Thalina

Grattis till Johan.Tur att du är bra i fingret för det såg för hemskt ut.

Konstiga väder vi har, ena dagen nästan vår och så snö igen.Ha det gott kram Thalina

2010-03-01 @ 18:15:50
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: tess

Ja Bh å underkläder i stort är jag tokig i... jag får låta bli att titta liksom. LER...



Ha nu en fin tisdag och jag hoppas solen lyser även på er. //tess

2010-03-02 @ 08:46:31
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja, sol, vår och värme vill vi ha nu..

Fast att pappa skulle ha skjutsat mig igår hade jag inte tänkt heller..Men va ju tur att man kom till jobbet iaf=) Är ju inte jätte kul att behöva gå ochg halka runt hela vägen till stan..

Vi ses imorrn=)

Kram

2010-03-02 @ 17:18:18
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Så skönt att fingret är bättre. Tack och lov för antibiotikan säger jag bara, fast den här gången hjälpte den mig inte så mycket. Får suga mycket och det tar på mig.

Usch för all snö ni har. Här har det töat bort mycket och idag har solen strålat, det är verkligen underbart. Hoppas ni också fått njuta av solen.

Stakcars lille kille, att han ramlar så mycket. Låter lite konstigt fast han kanske bara är för ivrig och hasstig?

Ha en fin kväll.

Varma kramar.

2010-03-02 @ 18:24:06
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: soffie

usch vilket busväder men hos mej har solen tittat fram så det blev riktigt skönt ute,Va härligt att det har börjat läka så bra,

kram

2010-03-02 @ 20:22:44
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0