Solen!!!

Hej alla  mina vänner!!! Ja nu har solen sköt sig riktigt bra varit framme varje dag och det är ju positivt för då smälter snön bort så vi kan få vår.

Jo jag fick ett glatt besked om att min yngsta dotter fått tillvidare anställning på Velioa och det är jätte kul tycker jag hon trivs där rätt bra.

Våran väg är ingen väg har värre än en kostig kommer väl att förstöra framvagen på bilen om dom inte gör något åt våran stig.

Har inte hänt jätte mycket här denna helg, var och tränade på lördagen som vanligt och mycket folk var det där. Efter det så gick vi till stan skulle fylla på Mikaels mobil, så det blev att jag tittade på ett par mobiler men jag ville vänta så jag kunde fundera på om det skulle bli ett nytt batteri eller mobil.

For sedan hem och väntade på att min dotter skulle ringa hennes kille låg inne för en operation han lades in kl 7:30 och vi fick hämta honom först kl 18:20 så det var en lång dag på sjukhuset men bättre att dom kollar innan dom skickar hem, men Sandra hade inte ätit någon mat så hon var jätte hungrig så det blev pizza för henne den kvällen.

På Söndagen kom vi på att vi skulle handla färdigt till Johan som fyllde den 1/3 men vi ska först dit på Söndagen den 21/3 men nu har vi handlat klart slipper åka på lördag.
Vi passade även hoppa in på telia och kolla lite mobiltel på Ikano och som sagt var det blev en ny mobil min man tyckte jag behövde en jag brukar få ladda mobilen varje dag och vissa dagar 2ggr beror lite på hur många som ringer och sms, men nu behöver jag inte tänka på det vart en  Sony Ericsson 715. Kille på telia fixade så vi fick en massa rabatter på mobilen 700kr, hemtel 100 och breddbandet 300kr i värdecheck så ibland har man tur.



Min mobil, fast jag har en rosa.

Imorgon så är jag ledig då ska jag upp till sjukhuset för ett besök hos min läkare. Ska då prata igenom min medicin Remicade om jag får fortsätta med den eftersom mitt hjärta inte mått så bra jag själv hoppas på att få fortsätta eftersom magen mår så bra. Om jag får fortsätta kommer jag att få ett schema på när jag ska läggas in och få droppet och det är så skönt att få veta annars går man i ovisshet.

Dagen har jag varit på jobbet och det var inte mycket barn vi hade 15st det är många barn sjuka dom ligger i feber och har hosta men snart är nog gruppen åter för det är snart alla barn som haft det men inte vi vuxna, jag har fått hostan.

Nej har inget mer att skriva om just för tillfället, ni får ha en bra kväll. Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Anki

Javisst är det skönt med solen nu är det kanske våren som kommer iallafall. Kul med ny mobil jag har en ganska ny men jag är lite sugen på en ipod mobil istället får försöka hålla mej.

2010-03-15 @ 18:08:33
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: soffie

härligt med sol men om det bara kunde bli lite varmare med så snön smälter snabbare,

ha en goo kväll

2010-03-15 @ 21:26:04
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: tess

Jag hoppas hostan ger sig och att du får må bra snart...



Kram på dig. //tess

2010-03-16 @ 13:07:04
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Hej! Visst är det härligt med sol. I dag har det snöat här, just nu skiner solen.



Svar: Kyckling är så gott. Jag hade en bra helg. Skönt att du hade en bra helg! Ha en fin dag. Kram

2010-03-16 @ 14:00:44
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Ulrika

Så roligt med ny mobil.

Vad sa dem om ditt hjärta, har Remicade påverkat det?

Önskar så att du får behålla den och att den inte gör ngt dumt med hjärtat.

T'änker på dig.

Kramar i massor.

2010-03-16 @ 19:31:47
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Godkväll! Vill inte heller ha snö. Låter ju toppen!

Tack desamma..Kram

2010-03-16 @ 20:41:25
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Margit

Hej på dej!!

"Viktväktarmaten", det är ju ännu flexiblare nu igen sedan i höstas...man kan ju välja själv hur o vad manäter och det är mycket man får äta när man väljer det med få points.

Önskar dej en fin morrondag!!

2010-03-16 @ 22:37:34
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej igen goa vän!

Kom på att jag kan ju fråga dig. Du har ju haft Imurel och sa att du mådde inte bra av den. Olustkänslor osv, stämmer det? Kommer du i så fall ihåg hur fort du märkte av biverkningarna? Kom de direkt eller gick det ett tag? Kommer du ihåg hur hög dos du hade?

Jag känner mig inte glad och väldigt olustig. Men jag vet ju inte om det är Imurel. Har ju hållt på med den i en och en halv månad ungefär och inte känt ngt innan.

Okej, nu dags för sängen. :)

varma kramar

2010-03-17 @ 00:06:29
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0