Slut!!!

Godmorgon!!! Ja nu är alla mina 4 dagars ledighet slut, vet inte när man får så bra igen. Jo påsken blir 4 dagar det är skönt att se fram emot.

Idag blir det inte så många barn för mig har 2 lediga och 1barn är sjukt så det blir bara 4 barn idag. En av den går hem ca 13:30 och nästa 14 då har jag bara 2 kvar till 17.30 så i det blir lite mjukstart, men det kan vara skönt eftersom vi ska lägga schema under eftermiddagen.

Solen har lyst varje dag helt underbart och den verkar komma även idag. Igår var Sandra här och sydde på sina gardiner nu har hon bara lite kvar på kapperna sen är det helt klart den tar tid att sy så mycket gardniner, Anders kom och hämtade henne då fick han en hemma gjord semla,förra året bakade Anders själv semlor men det blev inte gjort i år.

Nu börjar min mage hitta tillbaka till sitt rätta jag men slutade med penicillinet i måndags men det tar nog några dagar till innan jag är normal imagen hoppas bara jag inte förstört något med medicin.

Nej nu ska jag fixa lite innan barnen kommer så jag säger ha en jätte bra dag. Kram alla mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hur mår du nu?

Här har det också varit lite upp och ner men nu börjar jag känna mig lite bättre iaf. Men inte glad. Vet inte vad det är med mig riktigt? Men det blir väl bättre snart.

Hoppas din mage är bättre nu.

Stora varma kramar till min goa vän.

2010-03-11 @ 20:57:39
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0