Städdag!!!

Ja idag så var det ju inget sol och bad väder så det fick bli att städa!!!

Tog mig ut till vårna friggebod ojoj tänkte jag bara vart ska man börja, det var bara att släng ut alla prylar som låg där inne. Hälften eller mer är slängt kan inte spara på sådant som man inte använder. Sen har ju vi haft besök denna vinter det har nog inte varit små råttor som varit där hittade ganska så stora spår efter dom. Hade även besök av spindlar och där fanns både bon och ganska så stora spindlar, när man rörde vi spindelboet så kryllade de av spindlar usch jag är inte rädd för spindlar men upplevde obehag.

Väl ute med alla saker sen ska man även se vad man ska spar och vad som ska slängas trodde aldrig jag skulle bli färdig, men allt gick så smidigt förutom att jag fick avbryta för det började regna. Men då hade jag tur då kom Anncia på besök så det blev en lätt fika för hon och Johan skulle hem till hans föräldrar och äta mat.

När Annica åkt gick jag ut och fortsatt och allt blev klart och väldigt trevligt för barnen att få leka där igen. Tog även tag i sandlådsleksakerna där fanns en hel del som var sönder så det slängde jag också. När Mikael kom hem åkte vi till tippen med 2 st billass för att slänga allt men har ett billlas kvar och det tar jag imorgon.

Imorgon ska jag bara ta det lungt, ska till Sandra och vi tar nog en tur till Ikano jag skulle behöva shopa lite för mina kläder sitter inte så bra längre och jag vill ha nytt till Spanien resan. Jag har ett dagbarn som fått en lilla syster tänkte även jag skull köpa något till den tösen barnkläder är ju så himla roligt att kolla på och snart blir det handla till sitt eget barnbarn det längtar jag till, det blir nog en hel del i Spanien att köpa till barnbarnet.

Det var några rader från mig, har ju inte mycket att skriva om eftersom jag inte har så mycket semester.



Lekhörnan för dagbarnen.



Nu hittar man bättre bland sandsakerna.


Kommentarer
Postat av: Annica

Du hade allt lite jobb med det där...Men fint blev det:) Kramis

2010-07-22 @ 21:07:02
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: SOFFIE

perfekt städväder och va fint det blev,

kram

2010-07-24 @ 17:14:28
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: tess

Hej varit lite off här då vi varit i Malung. Semester å man fyller dagarna med annat.



Jo de är bra fast just idag har jag haft migrän och magen är ur funktion men de är ju som vanligt. Hoppas du mår bättre...



Ja de blir lite kalops här då å då... långkok de e gott de.



//tess

2010-07-25 @ 21:37:32
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej kära vän!

Tack för dina ord.

Jag känner verkligen med dig, önskar så att din mage blir bättre fort, att medicinerna hjälper dig.

Låter fruktansvärt jobbigt med dessa kräkningar. :(

Imorgon ska jag iväg och få Remicade, hoppas den håller längre denna gång för nu hade jag endast effekt i fyra vekcor.

Jag tänker på dig fast jag är dålig på att höra av mig.

Massor med kramar

2010-07-26 @ 21:25:11
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Margit

Så duktig du varit och så fint det blev!!!

Kram!!!

2010-07-26 @ 23:40:10
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0