Regn!!!!

Ja nu har det kommit in regn igen, hoppas det går över tills i morgon. Jag börjar ju min semestervecka i morgon igen det är min sista för den här sommaren, sen blir det ju i september jag åker till Spaninen i 2 veckor det ska bli skönt att få komma iväg och få njuta av ledighet, för den här sommaren blev inte min semester så mycket med.

Den här veckan har varit lugnt med barn 1 st och då har det barnet inte varit på heltid så dagarna har varit korta, frågade dagiset om dom behövde hjälp men dom hade inte heller mycket barn.

Imorgon så ska jag ner och lämna in min månadsrapport och sen tittar jag in på dagis ett tag innan vi går hem och fixar mat. Får väl se om vi tar vägen förbi vår lokal och lämnar in all tvätt för Måndag vecka 32 är verksamheten igång som vanligt igen och då är det väl bra om madrasskydden och filtar finns på plats.
I Tisdags så var och köpte en ny skrivare våran gamla la bara helt enkelt av den var jobbig sist jag satte igång den slocknade då hela tiden och sen när jag skulle ha igång den förra veckan då var den helt död, så blev att köpa en ny jag behöver ju ha en när jag ska börja jobba igen.

På Lördag fyller min yngsta dotter 23år tänkt vad tiden har gått. Så på lördag är vi bjuda till dom vi firar även hennes kille som fyller den 9 aug. Som tur är så har vi fixat pressent det brukar annars alltid bli panik vet aldrig riktigt vad man ska hitta på att köpa hoppas bara dom blir nöjda med vad dom får lägger ut senare vad vi har köpt.

På Söndag åker mina föräldrar till Danmark man har stor lust att följa med men kan inte eftersom dom ska vara bort längre än vad jag har semester till så det går ju inte annars hade det varit skönt att få komma bort ett tag.

Nej dax att ta fram stykjärnet ska väl passa på att stryka när inte det är så varmt. Ha det bra mina kära vänner. kram



Får hoppas att solen kommer efter detta regn!!!!

Kommentarer
Postat av: soffie

ja fyy vilket skitväder det varit idag usch å blä,hoppas verkligen du får en fin semestervecka för det vill jag med ha min sista ;)

ha en goo kväll

2010-07-29 @ 19:20:22
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Annica

Regnet som är SÅÅÅÅ underbart!! Mamma då...inte klaga på det underbara regnet...:) Ne, skoja bara...Man börjar bli trött på det nu och det skulle inte skada om sommaren kom åter men lite sol och åtminstånde över 20 grader varmt..

Kram

2010-07-29 @ 20:32:09
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Annica

Ne, det är ju aldrig roligt att känna så...Tror säkert att vädret påverkar en del..Får hoppas på att det blir lite sol snart så vi blir på bättre humör.

Kram

2010-07-30 @ 10:39:26
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack så jättemycket!



Här har det också regnat, men jag kom på att om jag kunde njuta av regnet också så skulle jag få njuta så mycket mer, så jag bestämde mig för att gilla regn och nu gör jag det. Det blir så himla mysigt när det regnar.

2010-07-30 @ 19:33:04
URL: http://matildamodigh.com
Postat av: soffie

hoppas du har en underbar KVÄLL och ej har svämmat bort i allt regn!!

2010-07-30 @ 19:41:37
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Thalina

Här blåser och regnar det nu. Men så roligt för dig att ha en Spanienresa framför dig. Kram och ha det så bra Thalina

2010-07-30 @ 21:34:57
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0