Fort!!!

Den här veckan tycker jag har gått fort har bara 2 dagar kvar att jobba sen en vecka semester ska bli skönt. Man har ju lite som ska fixas innan vintern är här, har ett fönster i friggeboden som håller på att ruttna så där måste det skrapas och kittas om. Sen hade vi ju besök i våran friggebod under vintern tänke jag skulle plocka ut alla saker rengöra och slänga det som inte vi anväder.

Har inte hänt så mycket under denna vecka har jobba och sen är man slut orkar inte knappt vara vaken på kvällarna. Igår på sen eftermiddagen tog vi oss en tur till Rimforsa för att bada det var så varmt i vattnet.

På Måndag så ska jag till sjukhuset och göra en Gastroskopiundersökning, eftersom jag har haft kräkningar efter måltiderna så ville min läkare göra denna undersökning för se så allt var normalt. Har haft mycket promblem med att magen sväller hela tiden och det är ganska så jobbigt jag vill ju inte se gravid ut emellan varven, idag så är jag gravid.

Ska nu nästa vecka ge mig upp på vinden och se hur mycket som finns kvar på barnstolen som dottern ska ha till sin lille och sen barnkläder behöver tas ner tvättas, det går ju så fort och snart är vi där hon ska inte ha förän i November men vi åker ju bort några veckor under hösten och då är det svårt att hinna med.

Nej nu ska jag ta och bryna lite kål för i kväll severas här kålpuddig mums säger jag men inte magen. Ha det jätte alla min vänner. Kram


Kommentarer
Postat av: Annica

Det är bara ca 3½ månad kvar nu tills det är dax:)

Kram

2010-07-15 @ 08:35:27
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Det är mycket att göra innan vintern. Nu syns lite från renoveringen men ingen skorsten klar :( Hantverkare är otroliga på att inte bli klara. Nu är vi lediga båda två, blir en tripp till Tallinn nästa vecka.

2010-07-20 @ 22:34:29
URL: http://rotthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0