-17,8

Hej på er!!!! Ja nu har kylan slagit till igen varför? Man tittar på denna termometer -17,8 nej jag vill inte ha denna kyla var mycket skönare igår då kunde man ju gå promenader idag blir det svårt. Men jag måste ge mig ut ska till vårdcentralen och ta blodprover hoppas bara proverna är bra för magen mår faktiskt mycket bättre det är så skönt.

Igår så var jag först på gymmet en lite kortis blev det där men det var skönt att ändå få röra på sig, sen blev det en tur på stan Sandra skulle hjälpa mig att få tag på en jacka men det var lättare sagt en gjort det fanns inte mycket kvar så jag får nog vänta till hösten istället så inte blev det mycket till shoping inte ett par strumpor och balsam det var allt okej medicinen  hämtade jag ut men ack vilken tid det tog, skulle ha ut tablett för illamående men det var stora problem dom hade beställt ifrån sjukhusapoteket till ett apotek i stan men när man skulle hämta det fanns ingen medicin där inte det stog i dator att allt var utaget men jag hade inte fått ut någon medicin så det vart lite strul men allt löste sig till slut av med men dom hade inte medicinen hemma så får hämta den en annan dag men fick iallfall en förpackning med 10 tabletter så jag klarar mig ett tag till.

Härligt nu börjar faktiskt solen titta fram ännu mer hoppas bara det kommer lite mer värme. Blir en tur till gymmet idag med men det blir nog inte så länge där idag heller men då har jag fått gymmat 2 ggr den här veckan sen blir det ju på lördag också så här ofta brukar jag inte kunna gå så det känns rikitigt bra.

Nej nu ska jag sätt mig i min massagestol en stund och sen ge mig av till vårdcentralen, ni får ha en jätte skön dag. Kram Susanne



Nu ska jag njuta en stund och sen iväg.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas proverna ser bra ut. härligt med magen.

Hjjälper tabletterna mot illamåendet?

Jag har varit på gymmet idag, så himla skönt! :)

Här har det kommit massor med snö idag. Glad jag slipper se det.. nädå, det lyser ju upp en del men jag bävar för fredag då jag ska gå med Jens till dagis, kanterna jag brukar följa är ju helt borta.

Kram och godnatt.

2010-01-05 @ 21:47:12
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Godkväll! Tackar. Visst är det så...Tack, ha en bra kväll du med. Kram

2010-01-05 @ 21:48:46
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0