Plogat?????

Godmorgon!!! På er alla mina goa vänner. Idag är jag riktigt sur på allt vad plogbilar heter varför tar dom inte våran gata när dom tar parallel gatan??? Nu ska hör ringas under dagen för nu är jag jätte arg ska faktiskt ut med en tvillingvagn hur det nu ska gå vil får väl se men får väl skicka räkningen till tekniska verken om min rygg pajar.

Igår var Sandra här hjälp till att sy deras gardiner det är inte så lätt och så ska symaskin krångla också och när jag ska försöka hjälpa henne, ja då sätter ett dagbarn på spisen då blev han rädd när plattorna vart röda så då sa han till mig som tur var detta barn var alltid på spisen när han var mindre så nu blir det att låsa den igen.

Igår så förbokade jag våran resa till Spanien det sk bli skönt att komma bort även om det dröjer för resan är inte förän i slutet på September. Nej ni får ha en underbara dag. Kram Susanne



Trött på denna vinter.


Önskar man kunde se mer av denna sol.

Kommentarer
Postat av: Thalina

Är också trött på dem som plogar.De hade lagt en stor snövall framför alla parkerade bilar och då var det bara att skotta om man ville åka.

Så härligt att ha en Spanienresa att längta till. Kram Thalina

2010-02-05 @ 19:18:55
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack goa vän för dina kommentarer. Japp, nu är jag full av Remicade, hoppas du får ditt dropp snart du också.

Så himla dåligt med plogandet. :(

Önskar dig en skön helg.

Stor kram!

2010-02-05 @ 22:07:27
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0