Åter igen!!!

Godmorgon!!! Ja nu har vi åter detta snöande och blåst snön bara yr utanför fönstret, men det är inte lika kallt idag men blåsten gör ju att det blir kyligare.

Imorgon så får jag besök av mitt gamla dagbarn hon har längtat så det har varit fler gånger hon ville komma men då har det alltid kommit något i vägen, men imorgon så kommer hon med sin bror han går fortfarande hos mig. Den tösen fyller år imorgon också får se om jag har något jag kan ge.

På Torsdag så har vi ett dagbarn som fyller år hon blir 3 år, frågade i går vad hon önskar sig och vad fick jag för svar jo jag skulle gärna vilja ha en docksäng men sänghimel hm tänkte jag det är nog lite dyrt för min kassa har ju 6 dagbarn till att handla åt. Men jag var och handlade en lite present åt henne igår det fick bli en Ponny.



En rosa blev det.

Hoppas kunna prata med mina föräldrar idag som är läkare, mitt finger värker nagel har fått en lustig färg väldig mörkröd har väl infektion under den också ska väl tappa en tredje nagel.

Igår så kunde vi inte gå ut med dagbarnen, föräldrarna var glada över att vi inte gick ut vårat dagis rakt över gården gick inte heller ut vi hade -24 och en del andra hade -26 grader. Synd att jag inte hade med mig min kamera ner till jobbet igår för vi fick kliva i stora driver på ca ½ meter höga barnen bara försvann så ska det inte vara när man kommer till jobbet och jag öppnade inte, min kollega fick knappt upp dörren.

Idag hade man sovmorgon men inte kunde jag sova ändå, börjar inte jobba förän kl 9 men då får man jobba lite senare istället till 17:15 och sen är det p-möte kl 18 så det blir att inte komma hem något emellan så dagen blir ganska lång idag. Sen dom andra dagararna har jag det lite tuffare börjar kl 6 och jobbar till 17:30.

Ni får ha en jätte bra dag alla mina goa vänner. Kram Susanne



Här kommer jag att bada i september.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa jag känner mig nog lite bättre, fast man kan ju inte må så mycket bättre eftersom jag redan kände mig väldigt bra igår, men kanske lite..;)

Jaa visst längtar man tbax till underbara Danmark. Skulle va härligt att få gå där på strand nu istället för i snöstormsvädret som vi har här :/

Får se va dom säger om fingret sen då..Kram på dig

2010-02-23 @ 08:33:56
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Annica

Man blir ju så trött på att det fortfarande ska snöa!!

Jag hoppas på att det stämmer att det blir regn och plusgrader på fredag..Det kommer ju i så fall bli riktigt blött och snorhalt, men samtidigt så får man ju se ett slut på eländet..

Kramis

2010-02-23 @ 09:05:51
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: tess

Ja vi hade de jättebra. Njöt i fulla drag. //Tess

2010-02-23 @ 18:13:38
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: soffie

mmmm vart är det du ska va härlig bild!

Å va läskigt att du tappar naglarna guuu gör det inte ont,

Kram till dej å vilken fin present ditt dagbarn får,

2010-02-23 @ 19:36:09
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Jen

Fin häst. Kram

2010-02-23 @ 23:03:01
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Annica

Fast 20 grader varmt på en gång kommer det ju inte bli ändå...

Jag vet att ni kommer får det jobbigt upp med bilen..Men nån gång smälter det ju..Så är det ju..Ni får inte kjöra upp bilen helt enkelt..Ni får ställa den nån annan stanns..eller nått..;)

Ha en bra dag.

Kram

2010-02-24 @ 10:24:25
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: margit

Ja det är mycket utlägg/köp med alla födelsedagar...och uppvaktningar.

Viktigt att komma ihåg dem.

Kram!

2010-02-24 @ 13:35:23
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0