Godmorgon!!!

Ja då har man en ny morgon och den ser rikigtigt bra ut solen skiner. Nu på morgonen blir det att träna en stund ska ta det lungt för min förkylning är inte bra ännu sen tar det ju på min astma när jag är hostig så tänker jag ta det. Sen borde vi handla hem lökar får se om det blir idag. Gårdagen då då var jag ledigt det vart att tvätta lite kläder styrktvätten får jag ta vid ett senare tillfälle min goa töser kom ju på besök alltid kul när dom kommer hem, gjorde lite mat kycklingfile, ris och paprikasås det var gott lite roligt att göra något annat en det vanliga. På eftermiddagen så åkte vi ut tull Ikano skulle lämna in min kaffebryggare det har låtet förskräkligt illa hela tiden trodde den skulle bli bättre men inte blev den det så nu var det dax innan garantin gick ut jag fick pengarna tillbaka och där med så vart det att leta efter en ny och det var gasnka svårt jag ville ju helts ha braun eftersom jag tycker att kvaliten är bättre på dom varorna inte alltid man oftast hittade till slut en och den hade kostat 799kr och nu 599kr så den vart lite billigare. Sen lämnade vi av Sandra hon skulle träffa en kompis på Ikano så Annica och jag fortsatte mot Lidl och där hittade vi några varor som var till bra pris, skjutsade hem Annica och själv åkte jag hemåt men stannade till vi en butik närheten av hemmet och köpte mig två orkideer för 160kr det tycker jag var billigt. Nej dax att packa väskan om vi sen ska iväg. Ha en jätte bra dag. Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0