Godmorgon!!!!

Ja då har vi åter en ny dag, vad ska denna dag ta vägen jo till jobbet. Igår började dagen med träning det var en skön start på dagen. Efter åkte jag och hämtade Sandra för vi skulle handla lite presenter till min stora tös som blir 25år lite tips har vi fått från henne men ändå har man svårt att handla.



Men jag hittade presenter till mig och min man nu kan vi leka lite till.
Ja Sandra och jag skulle forsätta leta saker nästa Tisdag då är vi lediga båda två då får det bli att handla allt för sen helgen efter ska vi ha räkfest och då är det även Tannefors dagen på lördagen och det vill man ju gå på.

Efter jag kört hem Sandra så skulle jag försöka ta mig genom stan och handla lite matbröd och vad händer? jo jag lägger mig i en fil där man bara kan åka rakt fram och jag har bilar brevid mig och den filen ska man bara svänga höger i men rätt som det är så kommer tydligen ena bilen på att han lagt sig i fel fil och slänger sig över mot mig, jag tuttar för fullt och allt blir stopp, jag hoppar ut ur bilen och ser att det är bara ett par cm från att bilen hade blivet träffad jag är så jävla förbannad att jag bara skriker vet inte vad jag sagt eller vad han sa men till slut lugnar jag ner mig och hör att han ber om ursäkt och frågar om han vill att jag ringer tilll någon. Tänkt va nära man kan vara en olycka i detta läge hade jag änglavakt.






Här är mina nya orkideer som jag köpt i början av september dom var inte dyra kostade 120kr för 2st.  Men nu så har mina andra orkideer kommit igång och blomma dom har ju ståt stilla några år men nu kommer dom ska ta lite bilder på dom så får ni se vad vackra dom är.

Igår kväll så var det personalmöte typiskt när man är ledig en dag så måste man iväg på kvällen och Mikael som för en gångs skull slutade tidigt, men möte blev kortare än sagt så jag var hemma efter 1½timme så då tog vi oss en promenad och sen blev det tv för man är rätt trött på kvällarn iallfall jag. Men innan vi sett färdigt på tv så får jag ett telefonsamtal från min far att mammas bror har blivet sämre det kom inte som en chock för jag såg hur dålig han var i somras när vi var där på besök, men det kändes väldigt tungt ändå och han bor ju inte i Sverige utan i Danmark så det är jmu inte bara att åka och besöka för vi har 65-70mil att åka dit och sen hem igen. Ska ta och ringa innan jag går till jobbet och höra hur läget är. Nej nu ska jag väl läsa lite bloggar. Ha en jätte skön dag här har vi kallt men fint väder. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Morrn min vän! Tack så mycket. Tycker jag du ska göra! Tack desamma..Kram

2009-09-15 @ 10:59:10
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: ellan

Hej. jo jag vet men jag hade kvar dem sen helgen.. fösöker oxå att inte äta onyttigt på vardagarna.



ja herregud det finns ju folk till allt. tur att det gick bra!



orkideer är min favvoblomma! älskar dem!



hoppas di får enbra dag

2009-09-15 @ 11:27:13
URL: http://ellybell.blogg.se/
Postat av: Li

Jätte vackra orkideer, jag tror att vi alla har en skyddsängel som vakar över oss!



Ha en bra kväll!



Kram

2009-09-15 @ 18:50:30
URL: http://www.sweetieli.devote.se
Postat av: tess

Ja det låter jättejobbigt. Hoppas verkligen att du snart får hjälp. JObbar du å så?



//Tess

2009-09-15 @ 18:59:57
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: naddi

fina orkidéer! :)

och ja, det är verkligen ett problem, haha ;)!

2009-09-15 @ 20:10:19
URL: http://naaddi.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ja, vilken änglavakt du hade. Fy vad hemkst,f örstår att du blev chockad.

Det är svårt att handla presenter, speciellt till vuxna tycker jag.

Mmm, räkfest, låter inte dumt alls.

Stor kram och godnatt.

2009-09-15 @ 21:30:22
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Carolina

Svar: Detsamma :) Dagen var full av skolarbeten bara tyvärr, och det är samma i morgon.



Åh, hoppas ni hittade bra saker. Du vet, vi 25-åriga tjejer vill ha coola saker haha.

2009-09-15 @ 22:06:28
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0