Godmorgon!!!!

Ja då har man Måndagen igång. Nu på morgone så ska jag till tandläkarn och få min krona dit satt och sen dra ut min visdomstand ja där rök det en hel del pengar man vad gör man tänder är rätt svårt att vara utan. Efter min besök hos tandläkarn så är det dax att gå till jobbet idag har jag stängning inte så kul men så är det imorgon får jag både öppna och stänga pga att det var en som hade så jäkla bråttom med att lägga schema så allt har blivet jätte tokigt så det blir en lång dag 6-17.15 men det brukar jag ha hemma också men det känns tuffar att vara på lokal än hemma. Igår var det jätte trevligt hos Sandra och Anders ni ska ha ett STORT TACK FÖR EN TREVLIG DAG!!! vi fick se jätte bra bilder på deras resa det var intressant, maten var jätte god vi fick greve kyckling och kroketter men hemma gjord sås till som vi inte kunde får recept tyvärr om det inte är så att Anders kanske kan komma ihåg hur han gjorde. Ja det var i stort sett min dag igår. Nu ska här läsas bloggar och sen dax att ge sig iväg bussen väntar ju inte på mig. Kram Susanne



Kommentarer
Postat av: Thalina

Hoppas att det gått bra hos tandläkaren.Usch för att dra ut visdomständer.Men nu är det över för dig.Kram Thalina

2009-09-07 @ 15:06:44
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0