Onsdag!!!

Godmorgon alla mina vänner!!!!! Ja dag är det fullt i mitt hem ja inte rikitgt för jag har inte alla barn idag 2 är lediga. Idag har vi en massa dimma jag hoppas det försvinner innan vi ska ut för annars klarar jag inte det för min astma.

Igår pkte vi ut till city gross Annica kom hit hon ville följa med, jag slutade tidigt och likaså min man så snabbt kom vi i väg pga att min man bet sönder en porslinstand så han fick en snabb tid hos tandläkarn.

Väl ute på city gross blev det en hel del handlat men vad är min plånbok säger min man han vet inte om han tappat den eller blivet stulen fort ut i bilen och tittar om den ligger där springer runt i butiken inte där heller han blir fruktansvärd orolig måste hem och se om jag glömt den hemma.
Betalar varorna och sen hem lätttnad den var hemma.
 
Sen bra det i väg till tandläkarn för honom och jag skjutsade hem Annica vänta hemma hos henne tills Mikael ringde blev inte så dyrt han fick en bra pris för tandläkarn tyckte inte det skulle gå sönder på så kort tid.

Ja vi har haft det fruktansvärt jobbig en period först jag och magen sen blev det min morbror som ligger jätte dålig och nu har Mikael problem men jobbet dom strular som bara den hoppas snart få det lugnt.

Nej nu kommer snart mitt första dagbarn så jag avslutar här ha en jätte bra dag. Kram Susanne



Kommentarer
Postat av: marma

Oh, vad man blir orolig innan man hittar plånboken - den brukar ju innehålla lite mer än pengar!

Ni verkar ha det tufft just nu - jag skickar iväg ett fång styrkekramar till er/marma

2009-10-21 @ 17:41:01
URL: http://marmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0