Godkväll!!!

Ja då har man gjort undersökningen och vad visar den, jo en trasig tarm med inflamation i fick nu en ny medicin som ska lindra hoppas på läkning men läkarn gav mig inga förhoppningar han tyckte det var bäst med en operation var ju inte min ordenarie läkareutan en annan den här läkarn sa att hade du varit i mina händer hade en operation för flera år sen men orkar inte att gå så här sa man går ner sig, han tycket det var lustigt att jag orkade jobba, nu får man se vad som händer jag ska upp till sjukan igen vecka 27 eller 28 för att få min dom. Vad har hänt annars idag jo haft en stund hos svärfar vi hade urnsättning idag tyvärr var vädret inte med oss men vi gjorde det så gott vi kunde så nu hoppas man han har fått frid. Har sen inte gjort så mycket åkte hem Mikael fixade mat till oss flickorna följde med hem kul att dom vill vara med oss. Imorgon ska vi hoppas jag iallafall kunna grilla och festa lite det kan behövas efter allt tråkigt som har hänt. Nej nu ska jag inte bo i denna dator men ha en bra kväll. VI hörs imorgon Kram Susanne




Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Usch vad jobbigt, hoppas det blir bättre nu framöver då..

2009-06-05 @ 20:34:31
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: soffie

hoppas verkligen att den nya medicinen hjälper nu,

kramar till dej

2009-06-05 @ 21:46:38
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: tess

Men gumman!!!!!!! Lider med dig å KRAMAR om... hoppas det ska bli bra. Menar man med en operation att man tar bort en bit av tarmen och att du får en stomi? Permanent eller för en tid. Vilken del av tarmen? Min make jobbar mycket på en magkirugisk avd... De kommer bli bra Susanne... lovar. Och du... jag finns här om du vill prata... du har min mail. //Tess

2009-06-06 @ 13:26:09
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0