Regn regn!!!!

Hej!!!! kan ju inte säga godmorgon för det är ganska många timmar sen jag gick upp. Idag så åt jag frukost med min man han började inte så tidigt idag kl 8:35 så jag tog och körde ner honom till jobbet ifall jag ville ute och åka något, vilket skyfall man hamnade i men när jag närmade hemmet var det torrt på vägarna. Hade tänkt åka till Kisa men mina föräldrar skull till Horn på något och då tycket jag att då kan jag var hemma istället. Igår rev jag ut mitt linneskåp herre gud vad skräp det fick plats i det vet inte hur jag ska få in allt men någon lösning har jag sopptippen för många saker varför spara på det man inte använder? Nu har har min flickor och deras respektive kommit iväg dom skulle till Göteborg idag en resa som ordnades av Veolia, Johan är ju busschafför så han fixade billjetter till dom alla 4 Sandra och Anders skulle stanna kvar i Göteborg så dom åker inte hem idag men Annica och Johan åker hem i kväll men priset då 50kr per person tor det är väl billigt och Sandra och Anders får ju betala lite mer när dom åker hem, hade Mikael varit ledig så hade vi nog också åkt. Här kommer lite av vad jag handlade igår.



3st kjolar blev det är så himla bra att bara dra på när det är resår i midjan skönt när man har en sådan mage som jag har den sväller ju vid varje måltid.



2st linne till Mikael, inte dom roligaste men han behövde och han blev glad över att jag hittat några till honom.



Ja sen blev det nya badlakarn i rosa har ju handukarna innan, badrumsmatta och sen bordtabletter lila det är ju vad jag har i mitt kök.
Får väl se om det blir mer saker att hadla idag man vet ju aldrig. Nu hoppas jag att det kan bli lite bättre väder på Tisdag så är Mikael ledig och då visar dom fint väder och då skulle vi vilja åka Kinda kanal det vore så skönt att komma iväg någon dag, men vädret hinner säker ändra på sig. Nej nu ska här röjas lite ha det så bra så hörs vi senare. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: tess

Mulet här med. Barnen gick till skogen och plockade blåbär. Hoppas de får ihop så pass att jag kan baka nått gott.



Tack kul att mina texter ger något.



Jag borde oxå städa på vissa ställen... huga va man samlar som sagt. Röjjer rätt va de e men det samlar snart på sig igen. //Tess

2009-07-11 @ 10:00:16
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Thalina

Roligt med lite nya kläder.Att åka Kinda kanal måste vara en sevärdhet och roligt att ha något att se fram mot.Ha det gott iregnet kram Thalina

2009-07-11 @ 10:40:11
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: marma

Hoppar bara in och önskar trevlig lördag!

Kramar/marma

2009-07-11 @ 12:29:09
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: soffie

fint du har shoppat,

här har det klarnat upp lite nu efter att ha regnat i tre dagar,hoppas verkligen solen tittar fram imorrn

2009-07-11 @ 18:49:41
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: my

Du har shoppat! Bra att rensa lite först då :) Kram

2009-07-12 @ 19:43:26
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0