Onsdag!!!!

Godmorgon!!! Vaknade av att regnet föll från himlen det var ett tag sen man hörde det, men inte kom det många droppar inte nu är himlen blå igen och solen på väg att komma fram. Ni får ursäkta min dåliga uppdatering men är gasnka så trött efter arbetsdagen slut igår hade jag 7 barn idag blir det 9 men ett av barnen är bara några timmar så det är ju skönt men igår efter kl 16 så hade jag fortfarande 6 barn kvar men man tycket det var mycket men jag sa till hösten har jag alltid 7 barn och dom går inte hem så tidigt mina egna inte. Ringde iallfall till dagiset och sa att jag skulle var hemma idag så dom visste det får väl se hur morgondagen ser ut orkar jag inte vara hemma med allla barnen så kan jag ju vara på dagis och det är ju skönt att veta att behöver man hjälp så finns det att få. Vad ska vi hitta på idag då ja inte kan vi gå till lekparken på förmiddagen eftersom det har regnat det är ju inte så bra för den lilla gispsade tösen men vi skulle behöva gå till affären det får nog bli en sväng dit om en tar sig dit jag får nog försöka iallafall har lovat barnen lite bakning och sen fika med det på fredag. Nej dax att ta emot min underbara barn som kommer om en liten stund. Ha en jätte bra dag. Kram Susanne





Kommentarer
Postat av: my

Måste va jobbigt med så många barn, och så sent? Och så denna värmen...måste tära på ungarna med...

hoppas dagen varit bra ändå, kram

2009-07-01 @ 17:57:01
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0