Kan inte sova!!!!

Ja idag har det inte gjorts så mycket. Vi var och handlade hem lite mat som vi behövde upptäckte ju när jag skulle baka här om dagen att det inte fanns mjöl, socker eller ägg hemma ialla tyckte jag men nu finns allt hemma så då kan det bakas när man känner för det. Mat en idag fick bli soppa tyckte det passade bra i detta ös regn för det har verkligen öst ner med regn här idag inte så kul Mikael var ju ledig så man trodde man skulle komma ut en lite längre promenad men så fick det inte bli. På eftermiddagen hade vi gäster, ja dom har vi inte träffat spå jätte länge det var drygt 1½ år sen vi sågs sist via har barn ungefär i samma ålder så när barnen var mindre träffades vi ofta faktiskt varför bli det mindre när barnen växer upp? vi hade det trevligt några timmar och lovade varandra att hålla kontakten lite tättar. Imorgon så ska jag träffa Annica på stan jag måste hämta ut mina linser så jag kan se igen, mina är lite för gamla och det märks har blivet lite kladdiga okej jag har somnat med dom några gånger också och det gör väl inte dom bättre. Så man får väl se om det blir något nyttt att inhandla imorgon något blir det säkert. Fick samtal från min syster idag dom kommer troligen in en sväng på Söndag det är ju inte varje dag man ser syrran hon bor ju en bit bort Hultsfred. Hur jag mår då jo nu idag har jag mått mycket bättre det var skönt att ha Mikael hemma, men nu kommer han ju att jobba Fred, Lörd, Sönd och Månd så det kan bli tuffa dagar ska röja en hel del hemma och hoppas tankarna in far för mycket. Får se om vi kan åka Kinda kanal på Tisdag det ser ut som om det skulle bli bra väder men man vet aldrig, vi hade ju tänkt åkt idag men det var tur att vi inte bokade någon resa för idag har det ju regnat hela dagen. Nej ska försöka krypa ner i sängen igen om man kan få någon timmes sömn. Ni bloggar lättar upp min tillvaro ska ni vet det värmer gott med era underbara komdentarer. Godnatt och sov gott vi hörs imorgon! Kram Susanne




Längtar tillbaka till Kroatien det var väldigt fint där får hoppas vi kan resa till nästa sommar.

Kommentarer
Postat av: Tanten

Efter regn kommer solsken heter det ju och nån gång måste väl även denna grå himmel spricka upp.

2009-07-10 @ 07:09:49
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Vilken fin bild :-)



Ja jag hamnar oftast här med sent om nätterna :-)

Ha en fin dag, här är allt bra tackar som frågar :-)

2009-07-10 @ 09:59:17
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: tess

Skönt att man gör lite nytta.... jag är så ledsen för din skull... hoppas det ska bli bättre.



Hoppas du har en fin fredag. Jag jobbar fram till fyra sedan tar jag helg. //Tess

2009-07-10 @ 13:15:31
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0