Ursäkta!!!!

Godkväll!!! Ni får ursäkta min dåliga uppdaterning men har helt enkelt inte orkat blogga. Ja vad som hänt här undertiden ja inte är det så mycket. Varit på ikea och tittat ut skåp som vi tänkte ev köpa får se hur vi gör, sen har vi varit ute på några långpromenade tagit ta och fixat vårat städskåp hyllorna höll på att braka. Ja och nu har vi Söndag och då har vi inte gjort mycket mest tittat på tv och bara slappat idag man ska ju igång imorgon bäst att passa på att ta det lugnt då. Imorgon så ska jag till tandläkarn och det är ju inte så roligt vet att det kommer att kosta en himla massa pengar ska nämlig ta avtryck så jag ska få en ny tand och vad kostar inte såna kronor han sa att jag fick räkna med ca 5000kr ja det var den månadslönen. Ska bli härligt att få träffa sina dagbarn igen det var ju några veckor sen man såg dom ett av barnen har jag inte träffat sen vecka 24 så det är ganska lång tid. Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sen äta lite kvällmat. Ha en bra kväll vi hörs. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Tanten

Det är inte alltid man har tid, ork eller humör för att blogga.

2009-08-16 @ 20:13:26
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: My

Stackare, fy så trist att lägga pengar på tandläkare! Men ett måste juuu..

Ha det gott ,kram

2009-08-16 @ 20:51:41
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa, kul för dig.. Fast du ska inte klaga, så lämge som du varit ledig..Värre för pappa då..

Nja, e ledig på tisdag å torsdag så imorn får ja allt jobba me..

Nepp, trevisen ska man börja me 2 dagar innan..

Ha en bra kväll! Å så kul hos tandläkarn imorn me ;)

Kramar

2009-08-16 @ 21:40:41
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0