Trött och trött!!!!

Godkväll!! Jag är jätte trött vet snart inte vad jag ska göra skulle behöva sova en hel vecka om det blir bättre vet jag inte. Idag har man varit på lokalen och jobbat hade, jag öppnade så jag hade maten och det blev köttgryta och potatis barnen länasade kastrullerna oj tänkte jag vart dom mäta eller men jag tror dom blev det. Barnen har blivet så förkylda och sen har det kommit in ögoninflammation så idag skickade vi hem ett barn och det visade sig att imorgon kommer nog inte alla barnen för det var fler som verkar få det. Imorgon jobbar man hemma skönt  men vad ska man ha för mat det är alltid det svåraste ja det får jag fundera på. Vilket fint väder det varit idag med skönt att det inte kommer en massa regn men någon direkt värme är det inte imorse när man slog upp sina blå klockan 4.45 då var det bara +8 grader så nu kommer nog kylan snart in och vi får snö. Nej nu ska jag ta fram min damsugare och se om den kan jaga lite damråttor för det finns ju alltid. Ha en härlig kväll trots de mörkret som faller snabbt. Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0