Tisdag!!!

Godmorgon!!!!  Ja nu har vi kommit fram tisdag, vädret kunde ha vartit bättre men nu är väl hösten här och då ska det var mulet och grått hoppas bara på att regnet håller sig borta. Under dagenslopp kommer min dotter och hennes man hem från Kalmar jag hoppas dom haft det jätte bra dom dagarna dom varit borta, snart åker den andra dotter och hennes pojkvän till Tunisen dom kommer iallafall ha bra väder. Nej dax att borsta gaddarna innan barnen kommer första barnen kommer ju 6:45.Vi får höras i kväll. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Carolina

NU är jag äntligen tillbaka med min blogg. Förlåt att du fått vänta på att jag svarar på din kommentar, men nu ska det bli bättring :)

2009-08-18 @ 21:35:44
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0