Måndag!!!!

Ja då har vi måndag då har just nu ätit frukost och läst lite reklam, tidningen hade inte kommit till kl 6 dåligt. Snart ska man iväg då till tandläkarn ja inte kul för där åker en massa pengar som man kund ha till annat. Vädret idag är inte det bästa är mulet och regnat har det gjort hoppas Annica och Johan har bättre väder när dom nu är i Kalmar. Imorgon så kommer massagestolen hem det ska bli skönt när man slutat imorgon och få lägga sig i den men jag får vänta med det till i morgonkväll. Dagen då ja idag jobbar man på lokalen vet inte hur mycket barn det är där idag vet bara att jag har stängning eftersom jag själv begärde det då hann jag med tandläkarn, men nu ska väl alla barn vara tillbaka och vi ska ha 15 timmarsbarnen ska bara vara mellan 8-11 varje dag istället för 3dagar i veckan så vi får mycket barn på förmiddagen men sen är det ju mindre på efgermiddagen istället. Nej dax att göra sig i ordning så jag inte missar bussen. Ha en jätte bra dag. Kram Susanne



Efter detta kommer!!!



Eller vad tror ni????

Kommentarer
Postat av: Tanten

Man kan ju alltid hoppas även om jag just i dag tänker att det kan komma mer regn sen det har regnat också.

2009-08-17 @ 08:25:29
URL: http://plasttanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0