Godförmiddag!!!!

Ja för inte är det morgon nu? Jag har ätit frukost suttit vid symakinen och lagat 3 par byxor så nu är det iallafall klart sen har jag lite mer att laga men det får bli senare tillfälle. Idag vaknar man av solen tilltar in härligt det blir kanske en fin dag idag med hoppas det. Måste åka iväg till Ikano idag för att inhandla presenter det är ju en del som fyllt år och dom ska vi gratta nästa helg Annica följer med så hon kan ju hjälpa mig att finna några presenter. just det nästa helg är det  Hultsfredsmarken och dit ska vi samtidigt då på lite kalas. Ja imorgon kväll åker Sandra och Anders iväg dom åker upp till Arlanda för att sen tidig morgon flyga till Tunisen, dom ska få det varmt och vi får väl kallt jag önskar dom en rikitigt bra resa och att dom får uppleva många spänande saker. Idag är jag ledig men sen jobbar jag resten av veckan, har tidig vecka så börjar alla dagar kl 6 förutom fredagen då vi är på lokalen då börjar jag 9:30. Mikael kommer snart hem han jobbar delat slutade någon efter 9 så han är väl hemma vid 9.30 och sen börjar han vi 15 tiden, så vi ska väl ta en promenad i det fina vädert man vet ju inte om det kommer att hålla isig. Nej nu har jag inte mer att skriva. Ha en trevlig dag. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: marma

Lyckliga dom som åker till Tunisien men vi har det väl ganska bra här hemma också, eller hur?



Kramar/marma

2009-08-24 @ 14:44:40
URL: http://marmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0