Snart!

Ja nu är snart första veckan gjord och än så länge har allt gått bra, men visst längtar jag till helgen.
Nu i helgen så ska alla julsaker ner känns lite tråkigt för visst lyser det upp så mycket med grannen och advenstakarna.
 
Igår blev det en tur till gymmet kom ganska sen trodde det skulle vara fullt men det var rätt lugnt. Fick bli 5km på bandet försöker springa det varje gång jag är på gymmet. Känns alltid så skönt när man tränat ställa sig i duschen och veta att man har gjort lite nyttigt.
 
Igår kväll så sent som efter kl 18 ringde min läkare, han hade fått mina provsvar. Levaxin slapp jag börja med igen och det är ju skönt, blodtrycket tyckte han var för högt än framför allt undertrycket så det fick bli att öka medicinen. Ska sen åter och ta ett nytt blodtryck om 4-5 veckor igen och då hoppades han att det skulle vara bättre.
 
Idag är det första gången på det här året som dagbarnen kommer hem till mig, det blir tyvärr bara idag för imorgon är vi på lokalen igen. En del av barnen vill inte vara på lokalen dom trivs bäst i mindre grupp. Idag ska vi ta oss ner till skolan så det blir en bit att gå för mina småttingar har börjat med att dom får gå så mycket som möjligt eftersom till hösten eller tidigare kommer det säkert in nya barn och det lär bli vagnsbarn. Nu tror jag snart att det ringer på dörren.

Kommentarer
Postat av: Annica

ja det är ju just sövningen som oroar mig, själva operationen går ju att göra om ifall nått skulle gå fel, men går nått fel vid sövningen så vaknar han ju kanske inte igen.. Men vi får ju hoppas på det bästa, det måste ju bli gjort..

2013-01-11 @ 08:53:57
URL: http://hostbebebis.blogg.se
Postat av: camilla

Hoppas verkligen att dom får ordning på ditt blodtryck.
Kram!

2013-01-12 @ 11:51:17
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0