Ny vecka!

Åter igen en ny vecka, den här veckan kommer inte bli som dom andra. Linus ska in på operation han skrivs in på sjukhuset idag och imorgon är det dax för han första operation är allt lite nervös. Under den tiden då Linus är på sjukhuset så ska Ludvig vara här hos oss så den här veckan får jag åtta dagbarn, mån,tis är vi på lokalen så Ludvig får nog roligt att leka med nya barn han känner ju dom flesta av barnen för mer än hälften av barnen där är mina dagbarn.
 
Har så himla ont i mina fingrar att det är svårt att skriva har fått en massa sprickor. Har alltid haft en massa sprickor men köpte en jätte bra handkräm som dom rekomenderade mig när jag var på massage och det tog några veckor sen var mina fingrar och händer jätte fina. Men tycker allt att den är lite dyr 319kr för 75ml så köpte den norska handcremen som vissas på reklamen men där gjorde jag bort mig så nu är det dax igen för en massa sprickor så får återgå att använda den dyra igen och hoppas snart att mina sprickor är läkta.
 
Hade mina käraste hemma igår jag bjöd på fisksoppa och sen dom som inte äter soppa fick lax. Tror att dom tyckte det var gott man äter ju nästa jämt kött ett kyckling kan vara gott med annat ibland. Tar nu en paus några dagar och ser om mina fingrar kan bli bättre ni får ha det så bra tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0